در دیدار رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با استاندار مازندران مورد تأکید قرار گرفت:
ضرورت تکمیل و راهاندازی «خانه والیبال استان»
«سید میلاد تقوی» در دیدار با «مهدی یونسی رستمی» ضمن قدردانی از حمایتهای استاندارِ ورزشدوست مازندران که موجب شد والیبال استان روزهای موفقتری را دنبال کند، گفت: امیدواریم با استمرار همین نگاه، خانه والیبال استان هرچه زودتر تکمیل و به بهرهبرداری برسد.
به گزارش تفکر، استاندار مازندران در این دیدار ضمن اشاره به ظرفیتهای فراوان ورزشکاران مازندرانی و پتانسیل بالای استان در میزبانی از رویدادهای ورزشی، بر حمایت از باشگاههای والیبال استان، توسعه زیرساختهای ورزشی بهویژه سالنهای مجهز برای میزبانی مسابقات تاکید کرد.
«مهدی یونسی رستمی» برگزاری رویدادهای ملی و بینالمللی در استان برای میزبانی مسابقات والیبال در سطوح ملی و حتی بینالمللی با توجه به توانمندیهای موجود در زمینه میزبانی را خواستار شد و پیشنهاد تشکیل کمیته حمایتی مشترک بین استانداری و فدراسیون والیبال برای پیگیری مستمر برنامهها را داد.
استاندار مازندران حمایت و سرمایهگذاری در ورزش را گامی مهم در راستای اعتلای ورزش قهرمانی و سلامت اجتماعی جوانان دانست و افزود: هر مقدار سرمایهگذاری و هزینه کنیم در ورزش، ارزشمند است چرا که کاهش آسیبهای اجتماعی و افزایش نشاط در جامعه میشود.
رییس فدراسیون والیبال کشور نیز در این دیدار با اعلام اینکه حمایت و اشراف استاندار به مسائل ورزشی بهویژه والیبال مثالزدنی است، از تلاشها و پیگیریهای صورت گرفته در راستای توسعه ورزش استان قدردانی کرد.
میلاد تقوی بر ظرفیت بالای والیبال استان و استعداد منحصربهفرد جوانان مازندرانی تاکید و بیان کرد: امیدواریم با این حمایتها، شاهد درخشش هرچه بیشتر والیبال مازندران در سطح کشور و معرفی استعدادهای جدید به تیمهای ملی باشیم.
رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی همچنین از تلاشها و پیگیریهای صورتگرفته توسط استاندار در راستای توسعه ورزش استان، بهویژه والیبال، قدردانی کرد و این دیدار را آغازی برای همکاریهای سازنده و مثمر ثمر میان استانداری و فدراسیون والیبال دانست.
گفتنی است سید میلاد تقوی فرزند ساری و رییس اسبق هیأت والیبال استان مازندران بود که در اسفند 1402 برای یک دوره چهار ساله بهعنوان رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی انتخاب شده است.
«مسعود پزشکیان»؛ مردی آرام در روزهایی سخت
کشورها در بحران، بیش از آنکه به صدای بلند نیاز داشته باشند، به اعصاب آرام و تصمیمات منطقی و عملی نیاز دارند و یکی از مهمترین ویژگیهای «مسعود پزشکیان» در این دوره، همین آرامش در تصمیمگیری، صداقت در رفتار و گفتار و پرهیز از واکنشهای هیجانی بود. او از همان آغاز فعالیت خود نشان داد که علاقهای به تولید دوقطبیهای جدید ندارد و ترجیح میدهد به جای افزودن بر شکافهای موجود، بر نقاط مشترک تکیه کند.
از دولتِ کارگر تا دولتِ معمار
دولتِ معمار، دیگر وارد مصالح و ملات نمیشود؛ او «کدهای ساختمانی مهارت» را مینویسد، «پلان شایستگی» را ترسیم میکند، «مهندسان ناظر» را بر کیفیت میگمارد و سپس عقب مینشیند تا بخش خصوصی، تشکلهای صنفی و نهادهای اجتماعی، ساختمان مهارت را با خلاقیت خود برپا کنند.
خشم و خرسندیِ توأمان
نکته مهم این است که قاطبه مردم از شنیدن خبر احتمال امضای این یادداشتتفاهم و توقفِ کامل جنگ، خرسند شدند و اقتضائات اقتصادی و الزامات معیشتی نیز امضای آن را هوشمندانه میداند اما برخی جریانات تندرو، منافع سیاسی یا اقتصادی خود را در تعارض با آن میبینند و به بازگشت کشور به شرایط عادی روی خوش نشان نمیدهند.